Veelgestelde vragen
Hoe koop ik een product?
Kies op de productpagina (zie boven) het product en de gewenste verpakkingsgrootte.Voeg het artikel toe aan uw winkelmandje
Zodra u uw winkelmandje heeft gevuld met alles wat u wilt bestellen, klikt u op ‘Afrekenen’.
Het afrekenen bestaat uit drie eenvoudige stappen:
Registreren, log in of maak een nieuw account aan.
Kassa. Vul uw adresgegevens in, accepteer de Algemene voorwaarden voor verkoop, selecteer de juiste verzendopties en controleer de gegevens van uw bestelling.
Kortingscode. Heeft u een kortingscode?
Betaling: Selecteer de gewenste betaalmethode en verstuur uw bestelling.
Zodra de betaling geautoriseerd is, sturen we u een e-mail om ontvangst en verwerking van uw bestelling te bevestigen.
Zodra uw bestelling verzonden wordt, nemen we opnieuw contact met u op met informatie over uw bestelling, een digitale factuur en een link om uw pakket te volgen.
Kan ik ook telefonisch bestellen?
Natuurlijk.
Voor bestellingen met een afleveradres in Europa, kunt u op maandag-vrijdag tussen 09:00 en 17:00 CET contact opnemen met onze klantenservice (met uitzondering van de Nederlandse feestdagen). Bel +31 40 251 29 29 voor internationale bestellingen.
Kan ik een product laten versturen als geschenk voor iemand anders?
Ja, u kunt een product als geschenk laten versturen. Elk geschenk wordt verpakt in onze signature ANNA Dutch geschenktas met zwarte linten.
Hoe bewaar ik kaviaar?
Een onjuiste manier van bewaren van de kuit kan niet alleen het risico op voedselgerelateerde ziektes vergroten, maar ook de kaviaar beschadigen en de algehele kwaliteit en ervaring bederven. De temperatuur dient tussen 0° en-4°C te zijn, ook tijdens opslag en transport. Controleer de “Kwaliteit & duur van opslag ” in deze FAQ-sectie voor meer details. U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice, we informeren u graag.
Kwaliteit & duur van opslag
Kaviaar dient op de dag dat het blik geopend wordt ook geconsumeerd te worden. Indien mogelijk dient kaviaar koel gehouden te worden met behulp van gemalen ijs. Als de kaviaar niet direct op de eerste dag geconsumeerd wordt, druk de kaviaar in het blikje dan een beetje plat en bedek met plasticfolie. Duw de plasticfolie voorzichtig naar beneden om de kaviaar te bedekken en alle lucht eruit te drukken en bewaar met gemalen ijs in de koelkast.
Een ongeopende verpakking met verse kaviaar dient ook met gemalen ijs in de koelkast bewaard te worden. Op deze manier kan de kaviaar twee tot drie weken goed blijven.
Vries kaviaar niet in. Dit kan de smaak en textuur van de kuit veranderen. Als de kaviaar toch bevroren is, ontdooi deze dan heel geleidelijk gedurende 1 tot 2 dagen in de koelkast met behulp van gemalen ijs.
Het bevriezen of invriezen van kaviaar is niet toegestaan tenzij kwaliteitsvermindering wordt voorkomen.
Hoe word ik ANNA Dutch kaviaar Club lid?
Het is heel eenvoudig, word nu online lid!
Hoe ontvangt u uw ANNA Dutch kaart
Zodra u online uw lidmaatschap heeft besteld, kunt u meteen gebruik maken van alle voordelen. We zullen u een bevestigingsemail sturen met daarin uw lidmaatschapsnummer en uw virtuele lidmaatschapskaart.
Indien u heeft gekozen voor automatische verlenging zullen we u rond de volgende verlengingsdatum automatisch een virtuele lidmaatschapskaart sturen, tenzij u, tenminste 5 dagen voorafgaand aan uw huidige vervaldatum, het lidmaatschap heeft opgezegd.
Hoe kunt u uw virtuele kaart gebruiken?
Stap 1 – Download uw kaart vanuit uw bevestigingsemail
Stap 2 – Sla uw lidmaatschapsnummer op
Stap 3 – Gebruik uw lidmaatschapsnummer bij uw bestelling om zo van allerlei voordelen te kunnen genieten. U vult uw lidmaatschapsnummer in als kortingscode.
Indien u problemen ervaart bij het gebruik van uw virtuele kaart, kunt u contact opnemen met de Klantenservice van ANNA Dutch.
Uw gegevens updaten
U kunt uw gegevens aanpassen of updaten door naar het ‘Beheer mijn account’ deel van de ANNA Dutch website te gaan.
Wachtwoord resetten
Indien u een wachtwoord-reset e-mail heeft aangevraagd en deze nog niet heeft ontvangen, kijkt u dan even in uw spambox. Misschien moet u het e-mailadres ADClub@annadutch.nl toevoegen aan uw lijst met veilige afzenders.
Om een nieuw wachtwoord aan te vragen moet u uw lidmaatschapsnummer invoeren. Indien uw wachtwoord-reset e-mail niet in uw spambox zit, kunt u contact opnemen met ons Klantenserviceteam.contact opnemen met ons Klantenserviceteam.
Mijn ANNA Dutch Club lidmaatschap opzeggen
Er bestaat een 14-daagse bedenktermijn vanaf de datum van aankoop waarin u uw lidmaatschap alsnog kunt annuleren. Indien u uw kaart wenst te annuleren en in aanmerking wilt komen voor een volledige terugbetaling, kunt u een email sturen naar onze klantenservice.
ANNA Dutch lidmaatschap is een doorlopend lidmaatschap en zal automatisch worden verlengd op de dag volgend op de laatste dag van uw lidmaatschapsjaar (een lidmaatschap bestaat uit 12 maanden vanaf de datum waarop u uw ID-nummer van uw ANNA Dutch lidmaatschap ontvangt). 40 dagen voorafgaand aan de vervaldatum van uw lidmaatschap sturen we u een notificatie per e-mail.
U kunt zich afmelden voor uw aanstaande automatische verlenging door tenminste 5 dagen voorafgaand aan het verlengen van uw lidmaatschap een email te sturen naar onze klantenservice.
Bij automatische verlenging hoort ook een 14-daagse bedenktermijn waarin u uw lidmaatschap alsnog kunt annuleren en een volledige terugbetaling kunt krijgen.
Na de 14-daagse bedenktermijn vanaf de datum van de initiële aankoop of vanaf de datum van de automatische verlenging, zult u geen volledige of gedeeltelijke restitutie meer kunnen krijgen van uw lidmaatschap, behalve zoals beschreven in de Algemene Voorwaarden Lidmaatschap.
Factuur / Ontvangstbewijs
Bij uw welkomst e-mail zit een factuur/bevestiging van betaling. Er wordt geen BTW berekend over ANNA Dutch lidmaatschappen.
Indien u uw welkomst e-mail kwijt bent, kunt u contact opnemen met ons Klantenserviceteam en vragen of ze deze opnieuw willen sturen.
E-mails voor ANNA Dutch Club
Het kan zo nu en dan voorkomen dat we contact met u op moeten nemen via e-mail vanwege administratieve of operationele redenen, bijvoorbeeld om u in staat te stellen uw wachtwoord te resetten of om u een bevestiging te sturen of een vooraankondiging van uw betalingen.
Houd er alstublieft rekening mee dat deze vormen van communicatie niet worden gedaan ten behoeve van marketingdoeleinden en dat u ze daarom zult blijven ontvangen, ook als u ervoor gekozen heeft geen marketingmededelingen te ontvangen.
Contact opnemen met ons Klantenserviceteam?
Indien u een andere vraag heeft met betrekking tot ANNA Dutch Club of andere onderwerpen, kunt u contact opnemen met ons Klantenserviceteam. Contactgegevens en openingstijden kunt u vinden op de contactpagina.
ADCLub@annadutch.nl